шаблоны joomla сайт визитка
Скачать Joomla 3 шаблоны бесплатно
Запрошуємо, Гість
Суспільно-політичне життя Дублян
  • Сторінка:
  • 1
  • 2

ТЕМА: Кандидати на посаду Дублянського міського голови у м. Дубляни Жовківського району.

Кандидати на посаду Дублянського міського голови у м. Дубляни Жовківського району. 1 рік 9 місяців тому #331

  • admin
  • admin аватар
  • Оффлайн
  • Gold Boarder
  • Дописи: 188
  • Подяка отримана: 37
  • Репутація: 11
Зареєстровані чотири кандидати на посаду Дублянського міського голови. (м. Дубляни, Жовківський район, Львівська область).




1) Козін Артем Ігорович (04,07,1985 р.н.), безпартійний, Директор ТзОВ «Угнітуз Д». Проживання: Львівська область, Жовківський р-н, м. Дубляни, вул. Зелена 8/3, Самовисуванець.



2) Попович Василь Юрійович, 03,01,1959 р.н., Громадянин України, освіта вища, Член ВО «Свобода». Теперішній міський голова Дублян. Місце проживання: Львівська область, Жовківський р-н, м. Дубляни, вул. І.Підкови 17



3) Василенька Ольга Миколаївна, 20,07,1955 р.н. Громадянин України, освіта вища, безпартійна, пенсіонер. Місце проживання: Львівська область, Жовківський р-н, м. Дубляни, вул. Шашкевича, 1. Самовисування.



4) Харачко Юрій Васильович. 28,06,1969 р.н. Громадянин України, освіта вища. Член політичної партії «Удар». Місце роботи ВІПВЦ «Банк Юнісон» - заступник начальника. Місце проживання: Львівська область, Жовківський р-н, м. Дубляни, вул Є.Коновальця 11. Суб’єкт висування – Жовківська районна організація партії «Блок Петра Порошенка «Солідарність»».




Чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів відбудуться в неділю, 25 жовтня.
Останнє редагування: 1 рік 9 місяців тому від admin.
Увійдіть на сайт, щоб писати у форумі

Кандидати на посаду Дублянського міського голови у м. Дубляни Жовківського району. 1 рік 9 місяців тому #332

  • admin
  • admin аватар
  • Оффлайн
  • Gold Boarder
  • Дописи: 188
  • Подяка отримана: 37
  • Репутація: 11
10 жовтня на сайті буде додане тестове опитування серед користувачів
Останнє редагування: 1 рік 9 місяців тому від admin.
Увійдіть на сайт, щоб писати у форумі

Кандидати на посаду Дублянського міського голови у м. Дубляни Жовківського району. 1 рік 9 місяців тому #333

  • Ylichka19
  • Ylichka19 аватар
  • Оффлайн
  • Користувач
  • Дописи: 1
  • Репутація: 0
При всій повазі до теперішньої влади м. Дублян, хочу наголосити, що, обираючи інсуючого мера , виборці Дублян прирікають це містечко на статус СТУДЕНТСЬКОГО надовго ....
Повний абсурд, коли в україниській державі інснує свій «ватикан» тільки не на чолі із Папою, а з Ректором посереднього вищого навчального закладу.
Часи змінюються і самоуправство потрібно викорінювати не тільки із великої політики, а й із власного дому. Психологія рабів українського народу, вироблена роками боротьби за національну самовизначеність і постійного гніту з боку сусідів- загарбників, не дає нам можливості побачити справжній горизонт прав та свобод людини, де держава на неї працює, а не за рахунок неї існує.
Тому, ШАНОВНІ ДУБЛЯНЦІ, станьте вище над своєю свідомістю, і СТВОРІТЬ із студмістечка Дубляни справжнє МІСТО, справжній орган місцевого самоврядування, потенційний адміністративний центр спроможної територіальної громади ФАКТИЧНО, а не формально. А для цього потрібно обирати мера, який здатен протистояти існуючому в Дублянах ладу, має власну думку і авторитетно, може її відстояти, який має досвід і знання у сфері місцевого самоврядування, що йому неабияк пригодиться у буремний час адміністратино-територіальної та конституційної реформи...
Я особисто бачу серед кандидатів таку людину. На мій погляд таке завдання посилі Харачку Юрію Васильовичу, чиї особисті якості і сила характеру дадуть змогу протистояти і вистояти у нелегкий час, з повагою вислухати критику і працювати по совісті .
Мені прикро, що я не є виборцем Дублян, проте закликаю усіх : ОБИРАЙТЕ РОЗУМНО!!!!
Увійдіть на сайт, щоб писати у форумі

Кандидати на посаду Дублянського міського голови у м. Дубляни Жовківського району. 1 рік 9 місяців тому #334

  • admin
  • admin аватар
  • Оффлайн
  • Gold Boarder
  • Дописи: 188
  • Подяка отримана: 37
  • Репутація: 11
Інструкція щодо "Опитування громадської думки":

Останнє редагування: 1 рік 9 місяців тому від admin.
Увійдіть на сайт, щоб писати у форумі

Кандидати на посаду Дублянського міського голови у м. Дубляни Жовківського району. 1 рік 9 місяців тому #337

  • admin
  • admin аватар
  • Оффлайн
  • Gold Boarder
  • Дописи: 188
  • Подяка отримана: 37
  • Репутація: 11
Інформація зі сторінки фейсбук Артема Козіна:

Кандидат на посаду міського голови м.Дубляни
Козін Артем Ігорович (1985 р.н.),

місце роботи: директор «Iгнітус Д»,
громадська робота : президент ГО«Спортивний клуб м. Дубляни» безпартійний, місце проживання: м. Дубляни, вул. Зелена 8/3.

Дубляни - це невелике місто, де я народився, де жили і поховані мої батьки. Саме тут я навчився працювати, слухати і розуміти людей, знаходити розумні шляхи вирішення їх проблем. Вступаючи у передвиборчі змагання, я усвідомлюю свою відповідальність перед жителями Дублян, Малих Підлісок та Ситихова і щиро заявляю – іду на це не заради високої посади, а тому, що не можу бути осторонь, коли безвідповідальність влади унеможливлює подальший розвиток нашого прекрасного краю. Шановні земляки, отримавши вашу підтримку і довіру, я зобов’язуюсь на принципах прозорості, відвертості, підконтрольності громаді, спрямувати свої зусилля на наступні напрями:

Розвиток місцевого самоврядування
1. Ухвалювати всі міські програми та проекти тільки після громадського обговорення і реалізовувати їх на конкурсній основі.
2. Запроваджувати чіткі і прозорі процедури вирішення будь-яких питань, які перебувають в компетенції органів місцевого самоврядування.
3. Створити для вирішення найважливіших міських проблем дорадчі комітети (робочі групи) із мешканців (учасником комітету може стати кожен дієздатний мешканець міста, який написав заяву).
4. Організувати моніторингові групи з метою виявлення та збору інформації щодо потреб мешканців пенсійного віку, одиноких, багатодітних і малозабезпечених сімей.
5. Перекривати всі шляхи корупції. Створити Громадську Ради при міському голові по ефективному використанню бюджетних коштів.
6. Для вирішення проблем молоді створити молодіжну раду та її виконавчий комітет.
Житлово-комунальне господарство
1. Здійснити підключення до водопроводу Магерів-Львів
Яке надасть можливість отримувати мешканцям Дублян, а також району «Підлужки» та «Військова частина» цілодобову, якісну воду. Існуюче підключення (Стронятин) залишити резервним;
В с.Малі Підліски, для забезпечення централізованого водопостачання та каналізування пробурити нову свердловину ти побудувати нові очисні споруди;
В с.Ситихові залишити безкоштовне водопостачання.
1. Вирішити проблему відсутності гарячої води.
2. Облаштувати у студмістечку та на території міста бювети з питною водою.
3. Реконструювати та збільшити потужності очисних споруд:
4. Зменшити податок на нерухомість (зараз податок більший чим в обласних центрах)
5. Побудовати станцію перекачки №2 для забезпечення району «Піски» центральною каналізацією;
Побудовати станцію перекачки №3 для забезпечення району «Олімпія», «Підлужки» центральною каналізацією.
6. Приведення в належний стан електротрансформаторів, збільшення їх потужностей до потреб нових абонентів та заміна старих мереж електропостачання.
7. Дороги, тротуари, велосипедні доріжки:
Провести капітальний ремонт доріг та тротуарів;
Прокласти пішохідні доріжки по тих стежках, якими роками ходять люди;
На центральних вулицях прокласти розмітку для руху велосипедистів та регулярно оновлювати її;
Обладнати пішохідні переходи міста, громадські споруди та багатоквартирні будинки, пандусами, забезпечити умови для повноцінного і комфортного життя людей з особливими потребами.
8. Будинки та прибудинкові території:
Відновити по будинках стічні ринви;
Забезпечити освітлення будинків № 22,24,26,28 по вул. Шевченка та територію школи;
Вирішити проблему нестачи паркомісць автотранспорту мешканців багатоповерхових будинків;
Обладнати Дубляни, М.Підліски, Ситихів сміттєвими контейнерами і баками та забезпечити своєчасний регулярний вивіз сміття:
Вирішити проблеми із багатоповерховими забудовами: біля будинків Садова №2, Інститутська №4, Шевченка №№22-33;
Вирішити земельну проблему мешканців по вулиці Львівській (військова частина).
Облаштувати паркову зону із дитячими майданчиком біля будинку Зелена №3;
9. Запроектувати, ввести в експлуатацію громадські санвузли на кінцевій зупинці автобусів та забезпечити якісне їх обслуговування.
10. Запровадити програми допомоги безтритульним тваринам (вивіз у притулки та стерилізація).
11. Впорядкувати кладовища: смітники, вода, благоустрій і догляд.
Школа
1. Проведення капітального ремонту відмостків школи.
2. Заміна старих вікон на сучасні металопластикові.
3. Вирішення проблем з санвузлами.
4. Забезпечення охорони та патрулювання школи та пришкільної території.
5. На місці старого шкільного спортивного майданчику побудувати сучасний майданчик зі штучним покриттям.
6. Реконструювати центральний (шкільний) стадіон.
7. Ремонт шкільного басейну та добудова нових плавальних доріжок для молоді та студентів.
8. Ремонт та перепрофілювання старого тиру у спортивний зал, та зал для занять школи танців.
Дитячий садок
1. Добудова до діючого дитячого садочку нового корпусу, що дозволить приймати на 70 дітей більше.
2. Побудова нового дитячого садочку в районі «Православної Церкви» на 120-140 дітей віком від 2 до 6 років.
Медицина
1. Побудова нової лікарні (амбулаторії сімейного типу).
2. Проведення ремонту й переоснащення новітнім медичним обладнанням старої лікарні під стаціонар та лабораторію.
Фізичне виховання та спорт
1. Підтримка та забезпечення всіх необхідним спортсменів м.Дублян, Ситихова та М.Підлісок
2. Реконструювати та встановити різноманітні спортивно-ігрові майданчикі у різних районах.
3. Збудувати майданчик для скейтбордистів та велосипедистів.
4. Відновити спортивний майданчик «Берези» (футбольну площадку і тенісний корт).
Культура
1. Завершити реконструкцію, забезпечити необхідним інвентарем приміщення школи творчості та мистецтва. Благоустроїти прилеглу територію.
2. Провести капітальний ремонт приміщень Народного дому (будинку культури).
3. Облаштувати місця для ловлі риби на озері.
4. Розвивати практику надання електронних послуг через інтернет-сайт міста Дублян. Зробити сайт ще більш функціональним та зручним для користувачів. Зокрема, впровадити інтерактивні методи діалогу влади з громадськістю в онлайн режимі.
Соціальний захист
1. З метою соціальної підтримки малозабезпечених сімей дофінансувати шкільне харчування дітей.
2. підтримувати діяльність громадських організацій, які представляють інтереси учасників бойових дій, АТО, ліквідаторів аварії на ЧАЕС, «дітям війни», а також тим, хто постраждав у наслідок репресій тоталітарного режиму, громадянам із особливими потребами.
3. Підтримка талановитих дітей.

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. facebook vk. Артем Козін

Моя життєва позиція була і залишається незмінною:
з людьми і для людей!

З повагою до мешканців Дублян, М.Підлісок та Ситихова,
Артем Козін
Останнє редагування: 1 рік 9 місяців тому від admin.
Увійдіть на сайт, щоб писати у форумі

Кандидати на посаду Дублянського міського голови у м. Дубляни Жовківського району. 1 рік 9 місяців тому #344

  • admin
  • admin аватар
  • Оффлайн
  • Gold Boarder
  • Дописи: 188
  • Подяка отримана: 37
  • Репутація: 11
"Не потоком шумних і галасливих фраз,
а тихою, невтомною працею любіть Україну!"
(митр. Андрей Шептицький)




ОЛЬГА ВАСИЛЕНЬКА

кандидат на посаду міського голови м. Дубляни
1955 р.н., освіта вища, позапартійна, координатор «Спільноти волонтерів Дублян» по допомозі українському війську у боротьбі за цілісність України.
Учасник Революції «На граніті», «Помаранчевої» Революції та Революції «Гідності».
Професійний стаж – 44 р. (бухгалтер-ревізор, завідувач сектору прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій, спеціаліст соціальної політики).

ПРОГРАМА
1. Впровадження єдиної системи електронного документообігу, контроль за виконанням звернень громадян. Створення міського Центру надання адміністративних послуг (розширення переліку адміністративних та соціальних послуг за зверненнями громадян).
2. Публічність та прозорість використання бюджетних коштів. Залучення громадськості до участі у бюджетному процесі.
3. Електронний реєстр землі на території міста. Відкрита інформація про умови використання земельних ділянок, про наявність земель запасу, контроль та прозорість розгляду звернень громадян щодо отримання земельних ділянок. До впорядкування інформації про земельні ресурси території призупинити розподіл землі і видачу земельних ділянок.
4. Контроль за діяльністю депутатського корпусу, стимулювання роботи депутатів на окрузі. Участь громади/виборців у співпраці із депутатами міської ради (притягнення до відповідальності за бездіяльність).
5. Забезпечення ефективного кадрового менеджменту міської ради, підпорядкованих комунальних та бюджетних установ – основна умова створення сучасної системи управління містом. Перегляд посадових обов’язків працівників міської ради з врахуванням соціальних запитів громадян.
6. Зрівноважений розвиток міста. Основні пріоритети – вдосконалення медичного обслуговування, нові освітні послуги для всіх категорій громадян, розвиток та поширення видів спорту для здорового способу життя, аграрний бізнес, соціальні (зайнятість інвалідів і пенсіонерів) та екологічні проекти.
7. Взаємодія з підприємницькими організаціями, які підтримують розвиток міста. Формування ділового клімату, відновлення естетики та промоція міста.
8. Моніторинг ситуації на території міської ради, створення бази та порядку пріоритетності вирішення проблемних питань.
9. Реформування міського житлово-комунального господарства: створення ОСББ, підвищення рентабельності міськкомунгоспу, раціональне використання територій та фінансових ресурсів.
10. Покращення благоустрою міста – належне утримання та ефективне використання територій, будівель, інженерних споруд, парків, скверів, садів, дитячих та спортивних майданчиків. Ліквідація стихійних сміттєзвалищ, згарищ, санітарна очищення узбіччя доріг та догляд за водними об’єктами. Продовження робіт по впорядкуванню доріг і вулиць.
11. Співпраця із перевізниками по транспортному обслуговуванню населення (узгодження графіків маршрутів, контроль за якістю наданих населенню транспортних послуг).
12. Розвиток природоохоронної діяльності – облік та відновлення територій з зеленими насадженнями, припинення незаконної вирубки дерев.
13. Створення належних умов для роботи відділення «Укрпошти».
14. Відведення додаткової території під поховання та запровадження нової стандартизованої моделі обслуговування та догляду за кладовищем.

«Життя людини доти має сенс, допоки вона може допомогти іншим»
Останнє редагування: 1 рік 9 місяців тому від admin.
Увійдіть на сайт, щоб писати у форумі
Ці користувачі сказали вам Дякую: Galina-Kaduk-facebook
  • Сторінка:
  • 1
  • 2
Час відкриття сторінки: 0.209 секунд

Увійдіть за допомогою соціальних сіток:

або ввівши ваш логін і пароль, якщо ви реєструвалися безпосередньо на цьому сайті: